Är du Sveriges bästa HUDDIG-förare?

Vi pratade med Daniel Myrgren, marknads- och försäljningschef på Huddig, inför deras deltagande på den kommande Svenska Maskinmässan. Huddig är ett välkänt namn inom maskinbranschen och vi var nyfikna på deras förväntningar och planer för årets mässa.

Daniel Myrgren inleder med att uttrycka deras förhoppningar om en välbesökt mässa med många kvalitativa möten. ”Vi ser fram emot många och kvalitativa besökare – vi förväntar oss +20°C och sol i tre dagar”, säger han med ett leende. Efter en tid med restriktioner och digitala möten, tror Huddig att det finns ett stort intresse i branschen att mötas igen och driva utvecklingen framåt. ”Det blir intressant att se hur AI har gjort intåg”.

I Huddigs monter kommer det att hända mycket spännande. ”Vi kommer kora Sveriges bästa HUDDIG-förare,” berättar Daniel. Finalen, som går av stapeln på fredagen kl 14:00, är en av höjdpunkterna, och besökare har möjlighet att testa banan själva när som helst under mässan. ”Är du bättre än de bästa?”
Är du nyfiken på finalisterna? Läs mer HÄR

Branschens utmaningar är många och kommer säkerligen att diskuteras flitigt på mässan. ”AI och grön omställning, parallellt med konjunkturen, räntor och ökade priser på allt är stora ämnen. Det är en tuff utmaning för alla,” säger Myrgren.

Målet med mässan är tydligt för Huddig. ”Vi vill träffa nya Huddig-kunder, prata med våra trogna kunder och dela erfarenheter med hela branschen,”. Mässan är en bra möjlighet att knyta nya kontakter och stärka relationerna med befintliga kunder.

Slutligen frågar vi om Huddigs slogan. ”Huddig More Effective – det jobbar vi med både internt och externt,”. Sloganen symboliserar deras strävan att göra kunderna så effektiva som möjligt och att bygga maskiner på ett så effektivt sätt som möjligt. 

Med soliga förhoppningar och spännande aktiviteter ser Huddig fram emot att välkomna besökarna till sin monter Ö:06 på mässan. 

Rulla till toppen